Three Secrets - Norsk Film Streaming


Three Secrets 1950, Det er en av de filmene som etterlater deg med en viss form for tomhet. Når du dedikerer en stor del av livet til noe nytt, du blir avhengig av det. Det er veldig vanskelig å la det gå. Du holder på å jage den til slutten av livet ditt. Noen mennesker mangler virkelig den slags engasjement og mål i livet. Det er derfor jeg fant filmen så fantastisk. Filmen kobles til deg på så mange forskjellige følelsesmessige nivåer. Likevel lærer filmen oss indirekte, at det er en viss tid i livet, vi må lære å la ting gå. Uansett hvor vanskelig det er. Og slike ting vil definere vårt liv og hva vi er. Det er den type film du vil like å tenke på lenge etter at du har sett det, og lurer på om livet.

Film er utmerket i alle avdelinger. En helt enestående historie og skuespill kombinert med utmerket retning, manus og god redigering. Manuset er utmerket, og det er ikke en eneste uønsket scene i filmen etter selve historien tar seg opp.





Three Secrets 1950 Nedlasting Av Filmer.


Musikk, selv om filmen etterlater deg helt likegyldig, da må musikken bare behage deg. Skaperne av båndet samlet bare kremen, å velge lys, favoritt, men ikke-spilt spor. Jeg var veldig glad for å dele noe av denne fantastiske kulturen med vennene mine som, utenfor denne filmen, ville ikke noe for noe å høre på denne filmen tema sangen.






Three Secrets Norsk Film Streaming


  • Budsjett :
  • Vote : 6.3
  • År : 1950.
  • Video : 720p-1080p-1080i WEB-DL 1920×1080-1280×720-1440×1080 .
  • Video type : FLA,F4V,m4v,MXF,flv,.mpeg.
  • Selskapet : United States Pictures
  • Oversettelse : Norwegian, FR, DE, EN, EL, MA, OY, PH, HP, CZ, WU, HM, UV, UX.
  • Filstørrelse : 453 MegaByte.
  • Språk : Norwegian - English
  • Varighet : 1h 55 min.
  • Tags : Drama
  • Oversikt : 9004
  • Download : 2975
  • IMDB Rating : 5.5/10 (04237 votes).
  • Antall Stemmer: 11




  • Alt i alt er dette en fantastisk film. Jeg vet at det er tidlig på året, men dette kan ende opp som min favorittfilm av året. Det er så rått og ærlig med flotte actionsekvenser og en ekte karakter studie av hvor stor Menn må forholde seg til sine egne demoner. Hvis du ikke går i forventer en actionfilm, og har et åpent sinn tror jeg alle kan virkelig nyte denne filmen.

    Laste Ned Film På Nett Three Secrets.


    Alt om filmen er perfekt. Fungerende, retning, manus, filmen er full av liv. En perfekt blanding for en fantastisk filmtriller.

    Jeg elsker absolutt denne filmen, Det var vel verdt ventetiden, og jeg tror det skal gjøre godt under utmerkelser sesongen. Det er vel verdt å sette til side tre timer av livet ditt for å se denne filmen, du kommer ikke til å bli skuffet.


    kilde :Three Secrets


    Don't judge these girls until you know their Three Secrets.

    Show More Show Less